می تواند بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی نگاهی به قلب مشکل دیالیز؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می تواند بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی نگاهی به قلب مشکل دیالیز؟

می تواند بیمار را به نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی به دیالیز؟ به فرانک، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی کمی است به دیالیز، اما اگر مشکل قلبی خود را شدید باشد، باید به جلوگیری از دیالیز، در غیر این صورت، زندگی خود را خواهد شد تهدید و خطرناک است.

در واقع، من نمی خواهد توصیه می کنند که بیمار به دیالیز، صرف نظر از شدت مشکل قلب. دلیل این است که دیالیز برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیماران تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد به ویژه برای افراد مسن را. بنابراین برای کمک به بیماران بهتر زندگی می کنند، در اینجا من توصیه یک جایگزین برای درمان دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. از آنجا که از عوارض جانبی کمی آن است، که می توان با بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، از جمله کودکان و افراد مسن استفاده می شود.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی؟

شما می دانید که نکته کلیدی برای درمان دیابت است که در نتیجه کنترل سطح قند خون، آن را به همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اساس این نقطه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و محافظت باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و بیماری های کلیوی به تدریج معکوس می باشد.

به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی و مشکلات قلبی، بهتر است برای انتخاب پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که امن تر از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر یا Whatsapp +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: